donderdag 2 april 2009

DINGEN 6 & 7
en 8 eigenlijk ook al


als je een foto upload is nauwelijks te zien waar je nog een tekst kunt zetten-maar ik had aardig gegokt. Dit is een voorbeeld van met flickr en een al in fotoshop veranderde afbeelding een puzzel te maken. Allemaal kunstjes.







Trouw aan mijn thema van FLICKR een foto van de enige raspoes gehaald die ik wel zou willen hebben :
een TONKINEES


Werken met flickr is wel leuk, maar zoals met veel zaken op internet raakt het eind gauw zoek....en daar wor'je net als kitten hieronder daas van !



">Klik hier voor meer gratis plaatjes

Wat me blijft storen is dat je de opmaak van de pagina niet echt kunt regelen
of is dat mijn onkunde ?

3 opmerkingen:

blondie zei

Hallo Marjan,

Leuke plaatjes, ga zo door!


Groetjes,
Ali B

blondie zei

Blondie zei dus niet dat was ik.

edJek23 zei

Ik denk je onervarenheid. Kijk maar eens op de pagina's van andere bloggers. Via "voorbeeld" zie je al hoe de opmaak wordt. Daarna gewoon goochelen met die opmaak. Er kan toch niets fout gaan. Ga zo door.