donderdag 19 maart 2009

RSS 4 en 5

In tegenstelling tot wat ik van anderen erover lees : een account
maken bij netvibes is een soort welles/nietes spelletje.
'k Heb me aangemeld, en weer aangemeld en weer... maar de mail die ze me zeggen te sturen komt niet aan. Zo schiet het niet op dus.
Tot ik hulp krijg ga ik over naar dingen 6Klik hier voor meer gratis plaatjes

En toen kreeg ik hulp en waarachtig het lag niet aan mij maar aan de computer (zullen we
maar zeggen) Nu kan ik op m'n eigen NETVIBES meteen de vorderingen in de blog's van medelaatbloeiers bekijken.
In de praktijk zal ik dit eerder via de 23 dingen pagina doen. En verder m'n favorieten op de bibliotheek-homepomepage gebruiken Klik hier voor meer gratis plaatjes>

Tijd voor weekend....

2 opmerkingen:

Jeanne zei

Hoi Aambeeld, wel een mooie poes overigens. Loopt ze een muis achterna?

edJek23 zei

Wat dacht je van donderdag 25/3 a.s.?