dinsdag 14 april 2009


9

DING

Voor mezelf zal ik nooooit een weblog maken. Vind me maar ouderwets, maar ik zie het als een soort ether vervuiling. Als ik iets te vertellen heb doe ik dat persoonlijk : vrouw op man of vrouw, of per kaartje of telefoontje. Een rechtstreeks gesprek is niet te versmaden. Een spitse opmerking over de hyves/hype die ik las in de Telegraaf: je hebt 442 vrienden tot je je laptop dichtdoet...
En een weblog voor de bibl.? Als de site goed in mekaar zit en actueel is (wat ook betekent oude zaken tijdig verwijderen) is dat genoeg
Rss's is leuk gevonden en ik heb er wat mee gespeeld, maar in de praktijk heb ik genoeg aan m'n favorietenlijst (waar vnl. "werk"-sites op staan)

1 opmerking:

edJek23 zei

"Ieder zijn meug,zei de boer, en kuste zijn zeug". Er is inderdaad veel internetvervuiling, maar er zijn ook hele mooie kattenlogs . Ooit gedacht aan het combineren van website en weblog? Dat zie je steeds meer.